تور مسافرتی بازدید از هلسینکی

  

 

تور مسافرتی بازدید از هلسینکی

 

چنانچه قصد سفر به سوئد و شرکت در تور هلسینکی را دارید، به شما توصیه می کنم حتماً موارد زیر را رعایت کنید و به دیدن نقاط زیر بپردازید. تور هلسینکی می تواند یکی از بهترین تجربیات سفر شما در طول زندگیتان را بسازد.

 

   

 

تور مسافرتی بازدید از هلسینکی

 

چنانچه قصد سفر به سوئد و شرکت در تور هلسینکی را دارید، به شما توصیه می کنم حتماً موارد زیر را رعایت کنید و به دیدن نقاط زیر بپردازید. تور هلسینکی می تواند یکی از بهترین تجربیات سفر شما در طول زندگیتان را بسازد.

1- سونا فنلاندی را در Löyly تجربه کنید

شما برای یافتن سونا در هلسینکی تحت فشار قرار نمی گیرید - من شرط می بندم که خوابگاه ، هتل ، آپارتمان یا هر کجا ممکن است در آنجا اقامت داشته باشید. اما اگر شما می خواهید یک خنک فوق العاده، کاملا ران تجربه سونا، Löyly کامل است.

2- به تماشای مسابقه تیم های فوتبال پایتخت سوئد بروید

سوئد شاید فوتبال مطرحی نداشته باشد ولی ورزش این کشور مهد رشد بازیکنانی همچون زلاتان ابراهیموویچ است و می تواند برای شما بسیار جذاب باشد. ما به شما توصیه می کنیم در صورت شرکت در تور این کشور سری هم به این مکان ها بزنید.

3- هلسینکی رستوران های دریایی بی نظیری دارد

ماهی سالمون یکی از خوش خوراک ترین ماهی های تمام دنیاس، چنانچه در تور سوئد شرکت کرده و از هلسینکی دیدن می کنید، حتماً به یک رستوران دریایی رفته و یک وعده ماهی سالمون بخورید.

4- تراموای هلسینکی را سوار شوید!

سیستم ترامواء هلسینکی یکی از قدیمی ترین سیستمهای الکتریکی در تمام جهان است و سواری در آن بسیار لذت بخش است (همانند سیستم مترو ساده über!). برای دیدن بخش های اصلی هلسینکی می توانید  تراموا خط 2 را امتحان کنید .

گشت های معمول در تور سوئد به شکل زیر است:

تور هلسینکی معمولاً هرگز به طور تنها انجام نمی شود و اگر  شما قصد شرکت در تور سوئد را داشته باشید باید یک تور اسکاندیناوی تهیه کنید یا در یک تور ترکیبی شامل کشور های هلند یا فرانسه و بلژیک را برگزینید. برای مثال آخرین تور سوئد آژانس گردشگری من و تو همسفربه شرح زیر بوده است:

توری 15 روزه شامل بازدید از کشورهای فنلاند، سوئد، نروژ و دانمارک که به ترتیب زیر بر گذار شده است:

مسیر سفر:

 

تهران _ استانبول – هلسینکی (هوایی)، هلسینکی (4 شب)،  هلسینکی _ استکهلم  (یک شب دریایی)،

 

استکهلم (3 شب)، استکهلم _ اسلو (زمینی)، اسلو (3 شب)، اسلو _کپنهاگ (زمینی)،

 

 کپنهاگ (3 شب)، کپنهاگ _  استانبول – تهران(هوایی).

 

خدمات تور:

 

بلیط رفت و برگشت با پرواز ترکیش ، ترانسفر های فرودگاهی و زمینی و دریایی، اقامت در هتلهای 4 و 5 ستاره با صبحانه، ویزای شنگن، بیمه، تورلیدر فارسی زبان، گشتهای شهری به همراه تورلیدر فارسی زبان و راهنمای  محلی  طبق برنامه تور.

 

Turkish Airlines Logo 1 300x89 تور فنلاند . سوئد . نروژ . دانمارک ویژه تابستان 1398

 

 

گشت ها:

 

روز دوم: گشت شهری هلسینکی روز هفتم: گشت شهری استکهلم روز دهم: گشت شهری اسلو روز سیزدهم: گشت شهری کپنهاگ.

 

نکات مهم:

 

1.در صورت عدم صدور ویزا از طرف سفارت مربوطه 10% مبلغ تور و هزینه های مربوط به ترجمه از مبالغ پرداختی کسر  مابقی مسترد می گردد.

 

2.مسئولیت کنترل گذر نامه از جهت هرگونه ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر می باشد .

 

3..مسافران موظفند در وقت تعیین شده از طرف آژانس در سفارت مربوطه جهت انگشت نگاری حضور داشته باشند.

 

5.اصل مدارک مسافرین تا زمان بازگشت از سفر نزد آژانس من و تو همسفر باقی می ماند.

 

ارائه ضمانت نامه بازگشت از سفر حداقل 500.000.000 ریال برای هر نفر به صوت ضمانتنامه بانکی یا چک رمزدار ضروری است که پس از بررسی مدارک در صورت نیاز به ضمانتنامه های بیستر متعاقبا اعلام می گردد.

این اطلاعاتی است که خود این شرکت برای تور هلسینکی در سایت خود درج کرده است. امیدوارم مطلبی که در مورد تور سوئد برای شما نوشتیم مورد پسندتان واقع شده باشد.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.