داستان حضور کودکانی که با تیم های فوتبال وارد زمین می شوند/ آنها چه کسانی هستند؟!

حضور کنار ستارگان فوتبال، چه ایرانی و چه خارجی، آرزویی است که هر کودک عاشق فوتبالی دوست دارد، آن را تجربه کند. برای کودکانی که هنوز با فوتبالیست واقعی شدن فاصله دارند، دیدن صحنه ورود کودکان به زمین چمن در ابتدای مسابقات ورزشی، در حالی که دست یک از بازیکنان را گرفته اند، رشک برانگیز است و هر کسی حداقل یک بار آرزوی چنین اتفاقی را کرده است.

  ادامه مطلب ...

یکی از قدرتمندترین سایت ها در زمینه موسیقی

Spotify یکی از قدرتمندترین سایت ها در زمینه موسیقی می باشد که شما به راحتی میتوانید با خرید یک گیفت کارت Spotify بیش از 16 میلیون ترانه دسترسی داشته باشید.

Spotify از اکتبر سال ۲۰۰۸، راه‌اندازی شده است و بیشترین طرفداران خود را در اروپا دارد.

«اسپاتیفای» از لحاظ لغوی ترکیبی از کلمه‌های SPOT و IDENTIFY می باشد.

 
ادامه مطلب ...

چرا فوتبالیست های ایرانی به تیم های تایلندی می روند؟

به گزارش تابناک ورزشی، پس از مسابقات جام ملت های 1996 در امارات بود که برخی بازیکنان مطرح و تاثیرگذار تیم ملی فوتبال ایران راهی کشورهای اروپایی شدند و در تیم های مطرح قاره سبز به فوتبالشان ادامه دادند.


مهر دراین مورد نوشت: علی دایی، مهدی مهدوی کیا، خداداد عزیزی، مهرداد میناوند، کریم باقری جزو این نفرات بودند که راهی تیم های اروپایی شدند و البته کمی بعد هم نسل های آنها در استقلال مثل علیرضا منصوریان، مهدی پاشازاده، علی موسوی، علی سامره، سیروس دین محمدی و ... راهی تیم های مختلف اروپا شدند.


ادامه مطلب ...

نحوه تغذیه دام در تهران


تغذیه گوسفندان و بره های در حال پروار بندی موضوع حائز اهمیتی برای عموم و دامداران می باشد. زیرا که نوع تغذیه گوسفندان در کیفیت گوشت، پشم، شیر و تمامی محصولاتی که منبع اصلی و طبیعی شان گوسفندان هستند نقش اساسی را دارد. شاید همه مردم فکر می کنند که گوسفند ها و دام ها از علف و یونجه و سبزه هایی از این نظیر استفاده میکنند، اما باید بدانید همانطور که گوسفندان برای رشد به علوفه نیاز دارند ، باید تغذیه کامل و مناسب دیگری در کنار این سبزیجات  داشته باشند تا به طور اصولی رشد کنند و پروار بندی بشنود.  

ادامه مطلب ...

چرا فوتبالیست‌ها «تف» می‌کنند؟

تف کردن فوتبالیست‌ها مانند شادی پس از گل جزء جدانشدنی از فوتبال است. آیا تف کردن ورزشکاری که تا این حد عرق می‌کند، واقعا ضروری است؟ چرا گاه بازیکنان تعویضی در حالی که هنوز گرم نشده‌اند، روی چمن تف می‌کنند؟

به گزارش دویچه وله آب دهان از جمله مایعات بدن انسان است و بدن ترجیح می‌دهد آن را نگهدارد. تف کردن همان‌قدر برای بیننده مشمئزکننده است که دیدن کف در گوشه لب‌های گوینده. البته دلایل پزشکی محکمی برای دوری از تف دیگران وجود دارد؛ مثلا بیم از انتقال بیماری. با وجود این تف کردن در فوتبال همان‌قدر عادی است که شادی پس از گل. چرا؟ 
ادامه مطلب ...