SEO چیست و چه کاربردی دارد؟

سئو ، بهینه سازی سایت بهینه سازی سایت

سئو ، چرا وبسایت من به SEO نیاز دارد؟

اکثر ترافیک وب سایت توسط موتورهای جستجو گوگل، بینگ و یاهو هدایت می شود. اگر چه رسانه های اجتماعی و سایر انواع سایت ها هم میتوانند ترافیک برای سایت شما ایجاد کنند، موتورهای جستجو، روش اصلی برای هدایت ترافیک برای اکثر کاربران اینترنت هستند. این درست است که آیا سایت شما محتوا، خدمات، محصولات، اطلاعات و یا هر چیز دیگری را فراهم می کند.

جستجوهای جستجو - کلماتی که کاربران در جعبه جستجو تایپ می کنند، ارزش فوق العاده ای دارند. تجربه نشان داده است که ترافیک موتور جستجو می تواند موفق شود (یا شکستن) یک سازمان باشد. ترافیک هدفمند به یک وب سایت می تواند تبلیغات، درآمد و مواجهه را مانند هیچ کانال بازاریابی ارائه دهد. سرمایه گذاری در جستجوگرها می تواند در مقایسه با سایر انواع بازاریابی و ارتقاء میزان بازدهی استثنایی داشته باشد.
چرا موتورهای جستجو نمیتوانند سایت من بدون SEO را تشخیص دهند؟

سئو
موتورهای جستجو هوشمند هستند، اما هنوز هم نیاز به کمک دارند. موتورهای اصلی همواره تلاش می کنند تا تکنولوژی خود را برای ردیابی وب عمیق تر و نتایج بهتر را برای کاربران به ارمغان بیاورند. با این حال، محدودیتی برای موتورهای جستجو وجود دارد. در حالی که SEO مناسب می تواند هزاران نفر از بازدید کنندگان شما را افزایش دهد و توجه بیشتری را به خود جلب کند، حرکت اشتباه می تواند سایت شما را در نتایج جستجوی خود پنهان و یا دفن کند، در حالی که دید کم است.

علاوه بر ایجاد محتوای در دسترس برای موتورهای جستجو، SEO همچنین به ارتقاء رتبه بندی کمک می کند تا محتوا در آنجا قرار گیرد که جستجوگران آن را راحت تر پیدا کنند. اینترنت در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای رقابتی است، و آن دسته از شرکت هایی که انجام جستجوگرها را در نظر می گیرند، در بازدید کنندگان و مشتریان مورد نظر است.
آیا می توانم SEO را برای خودم انجام دهم؟
دنیای جستجوگرها پیچیده است، اما اکثر مردم به آسانی می توانند اصول اولیه را درک کنند. حتی مقدار کمی از دانش می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. آموزش سئو و آموزش رایگان SEO به طور گسترده در وب در دسترس است، از جمله در راهنماهای این چنین است. این کار را با یک تمرین کوچک ترکیب کنید و به خوبی خود را برای تبدیل شدن به یک گور می کنید.

با توجه به تعهد وقت خود، تمایل شما برای یادگیری و پیچیدگی وب سایت شما، ممکن است تصمیم بگیرید که شما نیاز به سئوکار متخصص سئو ( سئو در تهران ) برای رسیدگی به امور را برای شما دارید. شرکت هایی که SEO را انجام می دهند ممکن است متفاوت باشند برخی تمرکز متفاوتی دارند، در حالی که دیگران یک رویکرد گسترده تر و عمومی تر دارند.

در هر صورت، خوب است که درک مفاهیم اصلی را داشته باشیم.
چقدر باید این مقاله را بخوانم؟

اگر در مورد بهبود ترافیک جستجو جدی هستید و با جستجوگرها آشنا نیستید، توصیه می کنیم این راهنمای را به جلو بروید. ما تلاش کرده ایم تا آن را به عنوان مختصر و آسان درک کنیم. یک PDF نسخه قابل چاپ برای کسانی که ترجیح می دهند و ده ها تن از منابع مرتبط با آن در سایت های دیگر و صفحاتی است که نیز مورد توجه شما هستند.

هر بخش از این راهنما ( مقالات سئو ) برای درک موثرترین شیوه های بهینه سازی موتورهای جستجو مهم است.

مجموعه مقالات سئو و بهینه سازی سایت
منبع : سئوسایت

اجاره آپارتمان مبله


اجاره آپارتمان مبله روزانه ، اجاره آپارتمان مبله در تهران در مناطق بسیار خوب برای افراد لوکس پسند ، آپارتمان مبله در چند سال اخیر آمار رو به افزایشی داشته ، آپارتمان مبله طرفداران زیادی دارد ، افراد زیادی به دلیل شغل یا درس یا پیشامد های زندگی بنا به میل خود دنبال محلی آرام برای سکونت و استراحت میگردند ، پیشنهاد ما به شما اجاره آپارتمان مبله در تهران است .

 آپارتمان مبله برای جا به جایی راحتتر و محیط آرام و مطمئن است . آپارتمان مبله با تجهیزات و امکانات کامل در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد. کافیست برای تشکیل یک زندگی مستقل و آرام به دنبال یک آپارتمان مبله باشید. آپارتمان مبله در تهران دارای تجهیزات فنی از جمله پکیج دیواری ، شوفاژ ، سیستم سرمایشی مجهز و... میباشند . 

آپارتمان مبله تهران بلند مدت هم میتوان اجاره کرد ، اجاره این آپارتمان ها میتواند قرارداد یک تا پنج ساله داشته باشد . اجاره سوئیت مبله در تهران هم امکان پذیر است . آپارتمان مبله تهران دارای امکاناتی مانند : آشپزخانه آپارتمان مبله تهران مجهز به لوازم برقی مورد نیاز از جمله ماکروفر ، چای ساز ، قهوه ساز ، تستر و... میباشد . 

دارای ظروف مورد نیاز آشپزی ، ظروف سرو غذا ، قاشق ، کارد و چنگال میباشد. اتاق خواب آپارتمان مبله تهران دارای سرویس خواب ، آینه ، رخت خواب ، کمد لباس و پرده میباشد . نشیمن آپارتمان مبله تهران مجهز به مبلمان پذیرایی ، میز قهوه خوری ، سرویس تلویزیون و پخش ، دکوری و تزئینات مربوط به سالن می باشد . آپارتمان مبله تهران دارای سرویس های بهداشتی بسیار تمیز و پیشرفته میباشند . اجاره آپارتمان مبله با تجهیزات رفاهی تکمیل بستگی به مقدار هزینه ای که شما میخواهید بپردازید دارد. اگر آپارتمان مبله با تجهیزات و فول لاکچری میخواهید باید پول بیشتری بپردازید . برای دریافت آپارتمان مبله تهران حتما لوازمی که به شما تحویل داده میشود را چک کنید ، به اقلامی که در قرارداد قید شده هم توجه کنید ، زیرا شما در قبال لوازمی به شما تحویل داده میشود مسئول هستید و موقع تحویل آپارتمان مبله تهران باید تمامی لوازم را سالم تحویل بدهید و اگر چیزی ازبین رفته یا خراب شده است باید تهیه و تعمیر کنید سپس آپارتمان مبله را بازگردانید . 

نتیجه گیری برای اجاره آپارتمان مبله در تهران باید قوانین مذکور در قرارداد را به خوبی مطالعه کنید ، سپس امضا کنید ، پس از تحویل گرفتن آپارتمان مبله تهران در روز آخر قرارداد باید آپارتمان مبله را مانند روز اول بازگردانید ، نظافت را بسیار رعایت کنید ، آپارتمان مبله تهران دارای تجهیزات کامل رفاهی هستند ، شما با توجه به مبلغ قابل پرداختی خود میتوانید یکی از بهترین آپارتمان مبله تهران را اجاره کنید .ممکن است امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهند کم یا زیاد باشند که نوع تجهیزات و امکانات بستگی به خود شخص دارد . 

برای راحتتر اجاره کردن آپارتمان مبله در تهران کافیست به سایت مبله غرب مراجعه کنید و با کمترین هزینه از بهترین امکانات برخوردار شوید .


منبع :moblehgharb.com


زندگینامه دکتر عیسی بهنام

باستان شناس معاصر، از بنیانگذاران رشته باستان شناسی دانشگاه تهران و از پایه گذاران موزه مردم شناسی . در ۱۲۸۵ ش ، در عودلاجان از محلات قدیمی تهران به دنیا آمد. تحصیلات ابتدایی را در مدرسه آلیانس و تحصیلات متوسطه را در دبیرستانهای تهران به پایان رسانید.

در ۱۳۰۸ ش ، در نخستین گروه دانشجویان رشته باستان شناسی به فرانسه اعزام شد و در مدت هشت سال اقامت خود در فرانسه ، دوره تحصیلی مدرسه لوور را در باستان شناسی پیش از تاریخ به پایان برد و به اخذ درجه لیسانس از دانشکده ادبیات در همین رشته و درجه دیپلم از مؤسسه هنر و باستان شناسی توفیق یافت ( کیهان فرهنگی ، ص ۴۴؛ مجله دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران ، ص ۱۹۳).

در ۱۳۱۶ ش ، وزارت فرهنگ او را برای افتتاح موزه ایران باستان به ایران فراخواند و بدین جهت بهنام نتوانست رساله دکتری خود را به پایان رساند ( مجله دانشکده …، همانجا). در ۱۳۱۸ ش ، به همراه علی سامی ، مأمور کاوش در تخت جمشید شد (معصومی ، ص ۲۷، ۴۶)، و از همین سال تا ۱۳۲۵ ش ، موزه دار ایران باستان بود ( مجله دانشکده …، همانجا). در ۱۳۱۹ ش ، به خدمت وزارت فرهنگ در آمد و به جای اشمیت ، ریاست هیئت علمی تخت جمشید را بر عهده گرفت . در ۱۳۲۰ ش ، به تدریس در دانشگاه تهران پرداخت و رشته باستان شناسی را پایه گذاری کرد.

وی چندی نیز منشیگری و مترجمی سفارت افغانستان در تهران را بر عهده داشت ( کیهان فرهنگی ، همانجا؛ صالح ، ص ۷۶۰). در ۱۳۳۳ش ، با اخذ درجه معادل دکتری از شورای دانشگاه تهران ، به دانشیاری دانشکده ادبیات و پس از آن به استادی ارتقا یافت ( تمدن ایرانی ، یادداشت روکش جلد؛ مجله دانشکده …، همانجا). وی ۲۳ سال در دانشگاه تدریس کرد، و در نهم آذرماه ۱۳۶۳، در تهران درگذشت ( کیهان فرهنگی ، همانجا).

عیسی بهنام از چهره های سرشناس بین المللی در باستان شناسی و هنر ایران به شمار می آمد و نشانهای علمی بسیاری از دانشگاههای معتبر بین المللی دریافت کرد. وی در برگزاری نمایشگاههای آثار ایران در پاریس در ۱۳۴۹ و ۱۳۵۰ ش و همچنین نمایشگاههایی در بروکسل و نمایشگاه نقاشی ایران در مسکو در ۱۳۵۲ و ۱۳۵۳ ش ، نقش به سزایی داشت و به سبب علاقه ای که به مطالعه و معرفی فرهنگ و سنتهای بومی ایران داشت ، موزه مردم شناسی را پایه گذاری کرد ( کیهان فرهنگی ، همانجا؛ مجله دانشکده …، همانجا).

بهنام بیشتر وقت خود را به تألیف و ترجمه کتابهای معتبری در زمینه ایران شناسی گذرانید.

برخی از آثار وی عبارت اند از:

تألیف تاریخ صنایع و تمدن مردم فلات ایران پیش از تاریخ (۱۳۲۰ ش ، تهران ) و تاریخ صنایع اروپا در قرون وسطی (۱۳۲۷ ش ، دانشگاه تهران )؛

ترجمه های تمدن ایرانی (۱۳۳۷ ش ، بنگاه ترجمه و نشر کتاب )؛

هنر ایران : ماد و هخامنشی (۱۳۴۶ ش ، بنگاه ترجمه و نشر کتاب )؛

باستان شناسی ایران باستان (۱۳۴۵ ش ، دانشگاه تهران ؛ مشار، ج ۱، ستون ۴۴۰، ۷۱۹، ۹۵۰).

بیشتر آثار بهنام به صورت مقاله تدوین شده است . این مقالات در زمینه های باستان شناسی ، تاریخ و هنر است که در مجله های مختلفی چون هنر و مردم ، سخن ، پیام نوین و ایران امروز نشر یافته است ( مظلوم کیسمی و طالبی صومعه سرایی ، جاهای متعدد).
 منبع : olama-orafa1393.ir

نکات مهم در رابطه با نگهداری از سمعک ها

مراقبت از سمعک شما
عمر سمعک های شما بسیار طولانی تر خواهد شد اگر مراقبت خوبی از آنها داشته باشید. برخی از راهنمایی ها باید به خاطر داشته باشید:

سمعک ها را از گرما، رطوبت، محصولات مراقبت از مو، کودکان و حیوانات خانگی دور نگه دارید.
آنها را مرتب پاک کنید.
هنگامی که از سمعک ها استفاده نمی کنید، آن را خاموش کنید.
بلافاصله باتری های مرطوب را عوض کنید 

باتری های سمعک ممکن است چند روز تا چند هفته کارکنند. عمر باتری بستگی به نوع باتری، نیازهای و قدرتسمعک و نحوه استفاده از آن دارد.

به طور کلی، سمعک ها می توانند تا 3 تا 6 سال کار کنند. اگر زودتر ازاین زمان صدایی که شمامیشنوید بدتر می شود، به سمعک جدید نیاز خواهید داشت. سمعک های پشت گوش به شما انعطاف پذیری بیشتری می دهند زیرا می توان آنها را برای طیف وسیعی از کاهش شنوایی برنامه ریزی کرد.

سمعک های دیجیتال هر چند سال یک بار به عنوان فن آوری کامپیوتر پیشرفت می کنند قوی تر و بهتر می شوند. این اغلب باعث می شود مردم دستگاه های خود را ارتقا دهند.

 ارتقا دادن تکنولوژی سمعک ها میتواند هزینه زیادی را شامل شود و خرید سمعک ارزان امروزه یکی از دغدغه فکری های متقضیان سمعک است.

از آنجا که خرید سمعک تحت پوشش هیچ سازمان و یا بیمه ای قرار نمیگیرد و قیمت سمعک بسیار بالا است، مجموعه هایی در زمینه  فروش سمعک قسطی فعالیت میکنند که شما میتوانید با پرداختن چندین قسطبهترین سمعک را تهیه کنید.

برند های مختلف سمعک مانند سمعک ویدکس و سمعک اتیکن قیمت های مختلفی دارند که شما میتوانید سمعک مناسب خود رابا مشاوره متخصص شنوایی خود تهیه کنید.

منبع : samakbahar.com

از بزرگترین دروغهای ما این است که ایران تمدن عظیمی داشته است / تخت جمشید را رومی ها ساخته اند

به گزارش پارسینه، مصطفی ملکیان در مصاحبه ای که در سال 84 با وبسایت آفتاب نیوز انجام داده است، به نقد دیدگاه های تجدد ایرانی "سید جواد طباطبایی" پرداخته است. در بخشی از این مصاحبه آمده است:

یکی از بزرگترین دروغهایی که ما به تاریخ گفته ایم این است که ما فرهنگ و تمدن عظیمی داشته ایم ، آخه عزیز من فرهنگ وتمدن مدرک می خواهد اگر یونانی ها یک کتاب از افلاطون نداشتند، یک کتاب از ارسطو و یا … نداشتند بنای پانتئن رانیز نداشتند، معماری های عظیم را نداشتند و بعد می گفتند که ما یونانیها فرهنگی داشتیم که نمی دانید چه عظمتی داشت و آب از لب و دهان همة ما هم راه می افتاد، ما انصافاً به آنها نمی گفتیم هر چیزی مدرک می خواهد؟ انصافاً شما از آن چیزی که در قلمروی ایران می بینید، غیر از تعدادی بنا که آنها را نیز همه مورخان گفته اند که رومی ها برای ما ساخته اند مانند تخت جمشید که مورخان گفته اند هخامنشیان تعدادی مهندسان و معماران رومی را آوردند و برای ما اینها را ساختند- اگر اینها را بگذارید- کنار شما یک اثر فلسفی به من نشان بدهید. یک اثر دینی بلند به من نشان بدهید. یک اثر هنری و یا عرفانی نشان بدهید، ممکن است عده ای بگویند همه اینها سوخته است ولی این را باید نشان بدهد کسی که می گوید ما داشته ایم، یک پزشک تراز اول ماقبل از اسلام داشته ایم؟ ما یک فیلسوف تراز اول قبل از اسلام داشته ایم، یک هنرمند تراز اول … ما تمام چیزی که از قبل از اسلام داشته ایم سه چیز است . یکی تخت جمشید و معمارهایی که در آن قسمت وجود دارد که آن را هم همه مورخان گفته اند که رومیان ساختند که حالا فرض کنیم ایرانی ها ساخته اند. یک مانی نقاش داریم که آن هم نقاشی هایش باقی نمانده ولی به تواتر رسیده ایم که نقاش بزرگی بوده و ما او را پیامبر نیز تلقی می کنیم و یکی هم دانشگاه جُندی‌شاپور (یا به تعبیر درست‌تر جَندی‌شاپور) که می گفتند در آنجا رشتهء پزشکی خیلی قوی بوده است، البته این را هم می دانید که وقتی مسیحیان مورد حمله واقع شدند، به طرف شرق عقب نشینی کردند و آمدند و جندی شاپور را ساختند و … حالا اینها را شما با یونان مقایسه کنید، ما صد ورق نوشته نداریم که با فرهنگ یونان قابل مقایسه باشد حتی پنج ورق نیز نداریم ...

و اما مطلب بعدی اینکه اصلاً ایران کجاست؟

شما که اینقدر می گوئید ایران تاریخ فلان داشته، از کجا به بعد را می گوئید ایران و از کجا به بعد را می گوئید ایران نیست؟ از لحاظ جغرافیایی عرض می کنم؟ آیا افغانستان جزء ایران به حساب می آید؟ ماوراء النهر جزء ایران است؟ در زمان هخامنشیان ایران یک وسعتی داشته زمان ساسانیان یک وسعت دیگر داشته است؟ زمانها مادها و یا اشکانیان یک وسعت دیگر داشته ، زمان آل بویه یک وسعت دیگر داشته… روی هر کدام انگشت بگذارید و بگوئید این وسعتی که در آن زمان بوده، ما می گوئیم این ترجیح بلامرجع است و منطق ندارد، مثلاً فرض کنید، الان ابن سینا را ما ایرانی به حساب می آوریم ولی جالب این که در شوروی سابق نیز برای ابن سینا بزرگداشت می گرفتند چون معتقد بودند مال آنهاست، چرا؟ می گفتند که ابن سینا درست است که در همدان به دنیا آمده ولی تمام عالم و آدم می دانند که تمام تحصیلاتش را در بخارا انجام داده است و بخارا نیز متعلق به ماست (متعلق به اتحاد جماهیر شوروی) ، خوب حالا ابن سینا بخارایی است یا ایرانی، بخارا که اکنون جزء ایرانی نیست واصلاً این نزاع را با چه متدولوژی ای می توان فیصله داد؟ و یا مثلا ابوریحان بیرونی، بیرون کجاست؟ متعلق به خوارزم است و خوارزم کجاست؟ خوارزم الان در ترکمنستان قرار دارد و حالا سؤال این است که ابوریحان بیرونی ایرانی است یا غیر ایرانی؟ بله ممکن است شما بگوئید که آن زمان جزء ایران بوده است ولی اگر آن زمان پادشاه زور داشته و توانسته آنجا را نگه دارد آیا این ایران می شود و بعد که پادشاهی ضعیف آنها را از دست داد آنها نا ایرانی شدند؟ یعنی وقتی ما قفقاز را در زمان قاجار از دست دادیم قفقازی ها تا آن زمان ایرانی بودند ولی بعد از آن ناایرانی شدند و از ایرانی بودن افتادند؟ … ببینید متدولوژی تحقیق آکادمیک این نیست ، شما نمی توانید چیزی که مرز جغرافیایی، تاریخی، روانشناسی و جامعه شناسی اش مشخص نیست را این چنین مورد تحقیق قرار دهید. 
منبع : parsine.com