نکاتی در مورد تورهای اروپایی

 

اگر قصد شرکت در تورهای اروپای را دارید، باید چند نکته اساسی و مهم را در نظر داشته باشید. پیش از شرکت در تور اروپا باید  بدانید که شما برای شرکت در تورهای اروپایی پیش از پرواز و از طریق سفارت کشور مقصد برای اخذ ویزای شنگن اقدام کنید. این ویزا برای شما امکانی را فراهم می آورد که طی آن پس از سفر به کشور اولیه و ورود به آن کشور شما می توانید به کشورهای دیگر حوزه اتحادیه اروپا نیز سفر کنید.

 

ادامه مطلب ...

چاپ روی ورق کامپوزیت

همه چیز در مورد چاپ روی ورق کامپوزیت: کامپوزیت ماده ای ترکیبی ساخته شده از دو یا چند ماده با خواص فیزیکی و شیمیایی متفاوت است که پس از تولید ماده حاصل شده خصوصیات متفاوتی از ماهیت اولیه خود دارد .ورق کامپوزیت را از ترکیب ماتریس با مواد تقویت کننده به دست می‌آورند. ورق کامپوزیت آلومینیوم هم از یک لایه پلی اتیلن تشکیل شده که با دو ورق از جنس آلومینیوم پوشیده شده است. یکی از این دو ورق‌ پوشش رنگی دارد که می‌توان روی آن چاپ انجام دارد. چاپ روی ورق کامپوزیت از دسته چاپ روی متریال سخت است. ورق‌های کامپوزیت بعد از مرحله‌ی برش داده شدن در ابعاد معین، مونتاژ شده و به صورت ثابت با پیچ و یا روی زیرسازی، متصل و نصب می‌شوند که نصب و اجرای آن‌ها در زمان کوتاهی ممکن است. به‌عنوان مصالح زیرسازی برای کامپوزیت می‌توان از پروفیل‌های قوطی آهنی یا آلومینیمی بهره برد. همچنین جهت ایجاد نمایی زیباتر و ضد آب شدن سازه، برای پر کردن فاصله‌ی بین ورق‌های نصب شده از چسب سیلیکون و دزدگیرهای لاستیکی استفاده می‌شود. به طور کلی ورق‌های کامپوزیت استفاده‌های مختلفی دارند چراکه تنوع بسیاری در مدل دارند و معمولا بیشتر این ورق‌ها در صنعت ساختمان و به عنوان نمای بیرونی ساختمان به‌خصوص ساختمان‌های مدرن، استفاده می‌شوند. برای زیباتر کردن نمای این ساختمان‌ها هم می‌توان از چاپ روی کامپوزیت استفاده کرد.

 

ادامه مطلب ...

خرید چمدان | خرید اینترنتی چمدان | خرید چمدان چرخدار | خرید چمدان مسافرتی

امروزه با وسعت کاربرد لپ تاپ در امور مختلف همراه داشتن آن ضروری است، بنابراین بهتر است کیف و  چمدان مسافرتی مطمئن که سلامت لپ تاپ را حفظ کند و همچنین ابعاد مناسبی داشته باشد خریداری کرد. کیف لپ تاپ دلسی مدل Parvis سایز کوچک رنگ سیاه با داشتن امکانات عالی به بهترین شکل ممکن از لپ تاپ محافظت کرده و حمل آن را تا حد بسیار زیادی آسان می‌کند. در ادامه به ویژگی‌های این محصول پرکاربرد از برند دلسی می‌پردازیم.

 

ادامه مطلب ...

دانش بنیان

انواع محصولات دانش بنیان

محصولات دانش بنیان به کالا یا خدماتی میگویند که در حوزه فناوری های بالا یا متوسط به بالا باشند به این معنا که دانش فنی طراحی و تولید نمونه ی آزمایشگاهی یا صنعتی محصولات به دلیل پیچیدگی فنی به سختی قابل کپی برداری بوده و کسب آن نیازمند تحقیق و توسعه قابل توجه باشد و منجر به ایجاد ارزش افزوده محصول شده باشد

  ادامه مطلب ...

بررسی و معرفی انواع تی‌شرت های مردانه


تی‌شرت ها چندین سال است که به یکی از البسه جدا ناپزیرکمد آقایان تبدیل شده است . علت آن هم سادگی و شیک بودن آن است . همانطور که میدانید تی‌شرت از مهم ترین لباس هایی است که آقایان باید چند عدد ازآن را داشته باشند .  بسیاری از آقایان علت تمایل به پوشیدن تی‌شرت را مدل های بسیار متنوع و راحتی آن اعلام کرده اند . همه ما به خوبی میدانیم که با مدل های فراوان تی‌شرت ها تعداد بی نهایت تیپ و سبک جدید میتوان ایجاد کرد که به راحتی با دیگر لباس ها ست میشود. با شلوار جین ، با پیراهن چهارخانه و یا یک کت جین ... میتوانید تصور کنید که بسیار زیباست . در ادامه میخواهیم چندین مدل معروف ومحبوب تی‌شرت را بررسی کنیم . با ما همراه باشید.

 

ادامه مطلب ...